torstai 11. tammikuuta 2018

Kynsien laittoa

Moi,
Mitenkä teillä menee? Mulla menee hyvin! Pitkästä aikaa olen ruvennut taas laittamaan kynsiäni, kun löysin laatikoista vanhoja lakkoja. En muistanutkaan, että minulla on näitä näin paljon ja niin hienon näkösiäkin vielä! Tämän vuoksi haluan tehdä myös postauksen kynsien laitosta vaikken ole mikään ammattilainen tässä.
Ennen olen vain lakannut kynnet yksivärisesti ilman mitään koristuksia, mutta nyt halusin myös kokeilla laittaa jotain lakan lisäksi. Laatikoista löysin myös timantteja ja halusin niitä hyödyntää tällä kertaa. Löysin kynsitarrojakin, mutta se ei ole oikein minun juttuni, ainakaan tällä hetkellä.

Tässä on muutama kynsilakka jotka omistan. Jokaisessa näistä on pientä kimalletta, aika kivannäköisiä minusta.


Valitsin näistä kuitenkin tällä kertaa nämä kaksi väriä. Kullan värisen sekä tuollainen vaalean värinen. Nämä sopii hyvin yhteen.
Lisäksi minulla oli timantteja, joita laitoin kynsiini, vaiheittain en ruvennut kuvia ottamaan, koska mielestäni hölmöä jos olisin joka timantin laiton jälkeen ottanut kuvan. Kyllä kuvasta näkee miten ja mihin kohti ne ovat laitettu. Ensimmäisenä laitoin kynsiini pohjalakan, jonka annoin kuivua. Sitten laitoin yhden kerroksen jompaa kumpaa näistä lakoista, annoin kuivua. Otin timantit esille valmiiksi ja levitin toisen kerroksen kynsilakkaa kuivuneen päälle. Tätä en antanut kuivua, vaan tässä kohti rupesin märän kynsilakan päälle laittamaan timantteja siihen kohti, mihinkä niitä itse halusin. Painoin ne hellästi kiinni ja odotin että ne kuivuvat. Kuivumisen jälkeen laitoin vielä kerroksen pohjustuslakkaa päälle. (Ja kyllä tiedän, että pohjustuslakka kuuluu pohjalle, mutta olen kokenut tämän paremmaksi.)


Kuivumisen jälkeen kynnet ovatkin jo valmiit. Kannattaa lakan antaa kuivua rauhassa, itse olen aika kova sörkkimään niitä vaikkei ole edes vielä kuivia. Itse tykkäsin kovasti lopputuloksesta, ottaen huomioon että en ole tehnyt vuosiin kynsiini mitään, enkä ole aiemmin koristuksia laittanut. Kynteni eivät ole mitkään kovin pitkät, mutta mielestäni nämä sopivat lyhemmillekin kynsille!


Teen varmasti vielä jatkossakin kynsienlakkaus postauksia, kunhan nämä ovat karisseet pois 😃 On tulossa myös uusia koristuksiakin, joten niistä teen varmasti erillisen postauksen kunhan ne saapuvat perille!



- Emmi

Ei kommentteja:

Istutaan hetki kahvilla

Joulu 2018

Heippa!  On jo tovi kun kirjoittelin viimeksi, mutta nyt olen taas joulu aiheisen kirjoituksen parissa vaikka joulu onkin jo mennyt. Joul...