lauantai 6. tammikuuta 2018

Vartalon kuorintaa!

Moi,
Tänään ollaan vartalonhoidon parissa, sillä olen löytänyt älyttömän hyvän tuotteen ja kuuluu suosikkeihini tällä hetkellä!
En tykkää käyttää mitään voimakkaita aineita ihollani, enkä myöskään liian hajustettuja.
Olen tässä parina vuonna kokeillut erilaisia tuotteita iholleni ja suurinosa ei ole ollut minulle juuri sopivia. Tuotteet, joita olen etsinyt ovat yleensä aika kalliita ja olenkin yrittänyt omalle ihotyypilleni löytää halvemmalla sopivaa tuotetta.
Nyt ei tarvitse enää etsiä, sillä olen löytäny sopivan tuotteen.

Tämä tuote on Organic Shopin Lemongrass body scrub. Tuote on raikkaan sitruunaruohon tuoksuinen sokerikuorinta-aine vartalolle.
Tuote on luonnonkosmetiikkaa ja sopii myös vegaaneille! 







Sitruunaruohon tuoksuinen vartalonkuorinta aine tuoksuu aivan mielettömän hyvälle! Yllätyin itse tästä tuoksusta ja tämä on ehdottomasti parhaan tuoksuinen tuote, johon olen törmännyt.



Tuote on myös todella riittoisaa, tätä ei tarvitse paljoa ottaa kuorintakerroilla. Pieni sormienpään kokoinen riittää hyvin. Pidän myös siitä, miten tämä tuote levittyy iholle ja millaiseksi se jättää ihon kuorinnan jälkeen. Iho tuntuu itselläni pehmeältä ja siihen jää vielä vivahde sitruunaruohon tuoksua.
Pitää myös muistaa se, että kuorinta-ainetta ei saa hinkata voimalla iholle, muuten se rikkoo ihon. On hyvä myös rasvata iho kuorinnan jälkeen!
Ja ainiin, unohdin mainita tuotteen hintaa. Nettikaupoissa tämä maksaa 5.80e, joten mielestäni ei ole mitenkään kovin kallista, sillä tuote riittää todella pitkälle. Tässä on yksi tuote joka vastaa hinta-laatu suhteeltaan tasavertaisesti. (Huomaa, että eri nettikaupoilla saattaa olla tuotteesta eri hinta!)

Tässä oli tämän kertainen postaukseni ja hehkutukseni suosikki tuotteestani. Onko teillä mitään suosikki vartalonkuorintaan tarkoitettua tuotetta?


- Emmi

Ei kommentteja:

Istutaan hetki kahvilla

Joulu 2018

Heippa!  On jo tovi kun kirjoittelin viimeksi, mutta nyt olen taas joulu aiheisen kirjoituksen parissa vaikka joulu onkin jo mennyt. Joul...