keskiviikko 31. tammikuuta 2018

Istutaanko hetki kahvilla?

Moi,

Istutaanko hetki kahvilla?

Minun puolesta voimme istuutua kahville ja jutella ihan muuten vain. Ajatuksena tässä hörppiä kahvia ja kertoilla kuulumisia tuttuun tapaan. Mitä jos sinäkin ottaisit kupin kahvia ja istuisit hetkeksi alas? Minulta löytyy tästä pöydältä kahvia maidolla sekä Runebergin torttu, jotka on muuten älyttömän hyviä, mutta kalliita.


Mitenkä teillä menee? Mulla menee hyvin ja on tullut tehtyä kaiken näköistä. Nyt oli vaihteeksi hyvä vain istua ja kirjoittaa ilman kummempia aiheita. Minulle on myös tullut aika monta ideaa taas tänne blogin puolelle mitkä voisin mielelläni toteuttaa. Itseasiassa suunnittelu onkin jo työnalla. Riippuu ihan päivästä milloinka väsään sellaisen postauksen ja milloinka kerkeän, mutta voin jo tässä vaiheessa sanoa että on kuitenkin jotain kivaa tulossa!
Mikäli haluatte voitte myös osallistua ja heitellä vinkkejä sekä mitä postauksia haluaisitte minun tekevän.

Olen kirjoitellut vähän sitä sun tätä. On ollut juttua kynsistä, kesäreissusta, kalenterista sekä muista jutuista. Aion jatkaa samalla linjalla ja kirjoitan asioista, jotka itseäni kiinnostaa. On kiva kirjoitella asioista joista itse tykkää.
Tulevaisuudessa aion tehdä teille ilta tai aamurutiini postauksen, se nyt on sellainen perus, mutta tykkäisin kovasti tehdä sellaisen. Musiikistakin voisimme joskus puhua ja mitä tunteita se meissä herättää, tai sitten ihan oman biisin tekemistä!
Kaikkia juttuja en aio teille vielä tässä vaiheessa paljastaa, että teille jää jotain odotettavaa :)

Ps. Tässä on jokunen päivä tulossa kysymyksiä & vastauksia, halutessasi voit lähettää kysymyksesi minulle! Kiitän jo etukäteen kaikkia :)

- Emmi


Ei kommentteja:

Istutaan hetki kahvilla

Joulu 2018

Heippa!  On jo tovi kun kirjoittelin viimeksi, mutta nyt olen taas joulu aiheisen kirjoituksen parissa vaikka joulu onkin jo mennyt. Joul...