tiistai 9. tammikuuta 2018

Anastasia Beverly Hills

Moikka!
Tänään kirjoittelen kulmatuotteesta, johon olen itse ollut erittäin tyytyväinen. Olen käyttänyt kyseistä tuotetta n. vuoden verran jossen jo ylikin. En siis ole ostanut kuin tämän yhden ainoan ja se on jo kestänyt yli vuoden verran, joten tämä on todella riittoisa tuote! Maksoin tästä silloin muistaakseni n. 26e ja samalla ostin ohuen siveltimen samalta tuottajalta.

Kyseessä on siis Anastasia Beverly Hills kulmaväri ja sivellin.


Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade sävyssä Dark brown.
Kuten kuvassa näkyy, olen jo kerenny käyttämään tätä jonkin aikaa ja sitä on silti näin paljon jäljellä.
Tämä on erittäin pigmenttistä, eikä sitä tarvitse paljoa siveltimeen ottaa.
Omasta mielestäni kyseinen tuote on hinta-laatu suhteeltaan hyvä, sillä tämä kestää pitkään ja on hyvä. Kuitenkin tähän vaatii totuttelua ja harjoitusta paljon.


Tässä on vielä sivellin, joka on kokoa 15 ja erittäin ohut ja sopiva käteen. Tällä on helppo levittää kulmaväriä ja saada tarkkaa ja suoraa viivaa tehtyä. Kannattaa välillä muistaa pestä sivellin, ettei sinne keräänny lika ja väri paakkuun. Itse olen pessyt normaalisti lämpimän veden alla ja laittanut kuivumaan.



Mietin kauan hankinko kyseisen tuotteen, sillä itselleni nämä olivat kalliit tuotteet. Jos oikein muistan maksoin näistä yli 40e yhteensä. Kokonaisuudessaan kumminkin olen tyytyväinen, että silloin joskus tuli nämä hankittua sillä näillä olen kulmani tehnyt ja olen nykyään niihin ihan tyytyväinenkin.
En ole kuitenkaan mikään ammattilainen omia kulmiani tällä tekemään, mutta riittää minulle.



- Emmi

2 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Tää on mun oma lempparituote! <3 Sivellin mulla on eri, mut varmasti tuo Anastasian oma on hyvä! :)
http://taruanuelina.blogspot.fi/

. kirjoitti...

Joo kuuluu itelläkin suosikkeihin! Anastasian oma sivellin on kyllä hyvä ja ohut, saa tarkkaa jälkeä tehtyä :)

Istutaan hetki kahvilla

Joulu 2018

Heippa!  On jo tovi kun kirjoittelin viimeksi, mutta nyt olen taas joulu aiheisen kirjoituksen parissa vaikka joulu onkin jo mennyt. Joul...